Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści Wiek: 8+

,

Gra

Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Wiek: 8+

,

  • Producent: Rebel
  • EAN: 5902650617933
  • Format: 27.5x27.5x6.5 cm
  • Oprawa: Pudełko
Wysyłka:
Niedostępna
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 0 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści - Wojtkowiak Przemek, Kordowski Bartłomiej

Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła!



Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa.



Co wprowadza dodatek?




Kampanię fabularną „Okruchy zła” doskonałą dla małych i dużych fanów fantastycznych światów oraz gier przygodowych. W jej skład wchodzą 3 scenariusze, zmieniające nieco przebieg rozgrywki, poprzez dodanie specjalnych celów, które należy zrealizować, aby wygrać. Rozgrywane po kolei układają się w spójną historię, ale każdy z nich możecie też wykorzystać samodzielnie.



4 uniwersalne moduły, które dodatkowo urozmaicą rozgrywki, stawiając ciekawe wyzwania nawet przed doświadczonymi bohaterami Avelu. Wśród nich znajdziemy Księżycową Bestię (alternatywną wersję Monstrum z gry podstawowej), Okrutnych łowców (nowy rodzaj potworów polujących na magiczne duszki) oraz elfią parę królewską, Tytanię i Oberona (możemy wprowadzić ich do gry razem lub osobno, a każde z nich oferuje graczom potężne magiczne wsparcie).



Specjalny almanach stworzony przez Janka Sielickiego, zawierający klimatyczne wprowadzenie zarówno do poszczególnych scenariuszy kampanii, jak i wszystkich modułów gry.



Czym są Kroniki zamku Avel?



To oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.



Zawartość pudełka:


  • 13 figurek do samodzielnego złożenia

  • 2 półkafle planszy

  • plansza Księżycowej Bestii

  • 12 żetonów Księżycowej Bestii

  • 3 znaczniki odłamków księżyców

  • 8 żetonów magicznego ekwipunku

  • 12 żetonów magicznych duszków

  • 3 liczniki wytrzymałości

  • 6 żetonów potworów

  • almanach

  • instrukcja składania figurek

  • 4 plansze z żetonami do samodzielnego malowania (po 6 żetonów na planszy)

  • karta pomocy

  • instrukcja


Ilość graczy: 1 - 4 osoby

Wiek: od 8 lat

Czas gry: ok. 60 minut


Szczegóły: Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści - Wojtkowiak Przemek, Kordowski Bartłomiej

Nazwa: Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści Wiek: 8+
Autor: Wojtkowiak Przemek, Kordowski Bartłomiej
Producent: Rebel
Seria: Kroniki zamku Avel
Kod paskowy: 5902650617933
Format: 27.5x27.5x6.5 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 2 kg


Recenzje: Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści - Wojtkowiak Przemek, Kordowski Bartłomiej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Wojtkowiak Przemek, Kordowski Bartłomiej (1)