Strategia Umami Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Książka

Strategia Umami
Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788382311051
  • Ilość stron: 350
  • Format: 14.1 x 21.8 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 64,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategia Umami - Szóstek Aga

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.



Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji.



Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.



Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:


  • dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci;

  • odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;

  • zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;

  • określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji;

  • ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.




Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów



Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.



Dr Aga Szóstek jest strategiem doświadczeń. Przez ostatnie 20 lat zajmowała się najnowszymi dokonaniami na styku projektowania, technologii i biznesu. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange, a także wieloma innymi. Odpowiadała za wprowadzanie strategicznego myślenia związanego z projektowaniem doświadczeń do pracy zespołów projektowych oraz do sal posiedzeń zarządów. Prezentowane przez nią podejście zainspirowało wiele organizacji do zmiany strategii i postawienia na doświadczenia jako ich podstawowy czynnik wyróżniający.



Aga pisze o strategii, przywództwie i innowacjach; projektuje narzędzia Seed Cards, których celem jest wspomaganie ludzi w projektowaniu niepowtarzalnych doświadczeń; jest również współprowadzącą podcast na temat kreatywnego przywództwa: Catching The Next Wave. Jest także współtwórczynią wirtualnego kursu Become, stworzonego dla liderów kreatywnych zmian, którzy chcieliby wziąć sprawy w swoje ręce i wieść prym w dzisiejszym świecie.



Doktorat obroniła na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego na Politechnice w Eindhoven w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie.


Szczegóły: Strategia Umami - Szóstek Aga

Tytuł: Strategia Umami
Podtytuł: Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Autor: Szóstek Aga
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382311051
Tytuł oryginału: The Umami Strategy. Stand out by mixing business with experience design
Tłumacz: Sałabut Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 350
Format: 14.1 x 21.8 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Strategia Umami - Szóstek Aga

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: