Nowe zasady marketingu i PR Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

Książka

Nowe zasady marketingu i PR
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788382310634
  • Ilość stron: 504
  • Format: 14.1 x 21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 79,91 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,91 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe zasady marketingu i PR - Scott David Meerman

Książka Nowe zasady marketingu i PR

 • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek”

 • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly”

 • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski

 • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie

 • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy



Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?


Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.


Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:



  • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,

  • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,

  • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,

  • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,

  • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,

  • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,

  • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.




Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.


Szczegóły: Nowe zasady marketingu i PR - Scott David Meerman

Tytuł: Nowe zasady marketingu i PR
Podtytuł: Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Autor: Scott David Meerman
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382310634
Tytuł oryginału: The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs,
Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 504
Format: 14.1 x 21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Nowe zasady marketingu i PR - Scott David Meerman

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: