Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Jabłoński Artur
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Jabłoński Artur
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 978-83-283-9182-6
- Ilość stron: 168
- Format: 14.0 x 20.8 cm
- Oprawa: miękka
Pojutrze (poniedziałek 2024-05-20)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Jabłoński Artur
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Szczegóły: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Jabłoński Artur
Tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor: Jabłoński Artur
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328391826
ISBN: 978-83-283-9182-6
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 168
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: miękka
Recenzje: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Jabłoński Artur
Podobne do: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Jabłoński Artur
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Jabłoński Artur (7)
- Strange Years Jesień Część 1 (Kultura gniewu) - Twarda
- Fiszki Jak pisać żeby czytali (Cztery Głowy) - Kartonowa
- Skuteczna reklama na LinkedIn (Onepress) - Miękka ze skrzydełkami
- Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting (Onepress) - miękka
- Zrozumieć marketing (Onepress) - Miękka
- Wybrane inteligentne metody automatyki i modelowania (Exit) - Miękka
- Naród: wspólnota wyobrażona. Jan Rompski do Kaszubów (Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego) - Miękka