Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Książka

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 978-83-283-9182-6
  • Ilość stron: 168
  • Format: 14.0 x 20.8 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-04)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych


Szczegóły: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor: Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328391826
ISBN: 978-83-283-9182-6
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 168
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński



Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: