Zadowolenie odbiorców z usług medycznych Uwarunkowania, konsekwencje i diagnoza
Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
Uwarunkowania, konsekwencje i diagnoza
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 9788382700596
- Ilość stron: 148
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
Zespół autorów tworzą psychologowie, będący jednocześnie badaczami i praktykami, mający doświadczenie w pracy w różnym charakterze w ochronie zdrowia (od pracy klinicznej, konsultacyjnej, terapeutycznej, po pracę ekspercką, szkoleniową, dotyczącą m.in. zarządzania kompetencjami miękkimi, tworzenia klimatu zaufania). Jednym z istotnych obszarów zainteresowań jest adaptacja i tworzenie psychologicznych narzędzi badawczych mających zastosowanie w dziedzinie ochrony zdrowia.
Ich zaangażowanie w przemiany w szeroko pojętym obszarze medycznym, związane m.in. z monitorowaniem jakości pracy w ochronie zdrowia, w tym zadowolenia pacjentów poprzez stosowanie nowoczesnych, wystandaryzowanych, przyjaznych w odbiorze (krótkich, prostych) metod, przekłada się na istotny proces zmian jakości opieki zdrowotnej oferowanej przez placówki medyczne świadczące różnorodne usługi medyczne.
Szczegóły: Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
Tytuł: Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
Podtytuł: Uwarunkowania, konsekwencje i diagnoza
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788382700596
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 148
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg