Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Książka

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788328388789
  • Ilość stron: 248
  • Format: 14,0 x 20,8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 57,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 57,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - Muzyczyszyn Paweł

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego



Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.



Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!


Szczegóły: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - Muzyczyszyn Paweł

Tytuł: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Autor: Muzyczyszyn Paweł
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328388789
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 248
Format: 14,0 x 20,8 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - Muzyczyszyn Paweł

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: