Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Paweł Muzyczyszyn
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Paweł Muzyczyszyn
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788328388789
- Ilość stron: 248
- Format: 14,0 x 20,8 cm
- Oprawa: Miękka
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-18)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - Paweł Muzyczyszyn
Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.
Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!
Szczegóły: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty - Paweł Muzyczyszyn
Tytuł: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Autor: Paweł Muzyczyszyn
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328388789
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 248
Format: 14,0 x 20,8 cm
Oprawa: Miękka