Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788328393363
- Ilość stron: 176
- Format: 19.2 x 24.0 cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.
Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.
Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły: Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
Tytuł: Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Autor: Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328393363
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 176
Format: 19.2 x 24.0 cm
Oprawa: Miękka