Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Książka

Techniki negocjacji i wywierania wpływu

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788328395107
  • Ilość stron: 232
  • Format: 14 x 21 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Techniki negocjacji i wywierania wpływu - Michał Chmielecki

Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa.



Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.


Szczegóły: Techniki negocjacji i wywierania wpływu - Michał Chmielecki

Tytuł: Techniki negocjacji i wywierania wpływu
Autor: Michał Chmielecki
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328395107
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 232
Format: 14 x 21 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Techniki negocjacji i wywierania wpływu - Michał Chmielecki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×