Memory Afryka. Kapitan Nauka (wiek: 3+)
Memory Afryka. Kapitan Nauka
(wiek: 3+)
- Producent: Edgard
- EAN: 5904905917225
- Format: 16 x 19 x 4 cm
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Memory Afryka. Kapitan Nauka
Memory Afryka (3+) to niezwykle prosta i atrakcyjna gra dla przedszkolaków i młodszych uczniów. Ćwiczy pamięć i spostrzegawczość, a przy tym prezentuje zwierzęta występujące na kontynencie afrykańskim.
Trening pamięci i uwagi jest ważnym elementem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Dzięki dobrej pamięci łatwiej opanować nowy materiał i skuteczniej radzić sobie z rozwiązywaniem zadań o różnym stopniu trudności, wymagających wykorzystania zdobytej już wiedzy o świecie. Zdolność do szybkiego zapamiętywania i łatwego łączenia faktów daje dziecku pewność siebie oraz pozwala rozwijać zainteresowania.
Skuteczny trening pamięci, koncentracji i spostrzegawczości
Gra „Memory Afryka” polega na zapamiętaniu ułożenia zakrytych kart i znalezieniu jak najwięcej par. W zestawie znajdują się 24 karty, na których przedstawiono zwierzęta występujące w Afryce.
Kolorowe ilustracje Katarzyny Nowowiejskiej prezentują 12 gatunków zwierząt, m.in. lwa, strusia, hipopotama, nosorożca i zebrę. Obrazki nie są identyczne, mały gracz uczy się więc rozpoznawać te same obiekty pomimo różnic między rysunkami.
Karty do gry zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Szczegóły: Memory Afryka. Kapitan Nauka
Nazwa: Memory Afryka. Kapitan Nauka (wiek: 3+)
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5904905917225
Format: 16 x 19 x 4 cm