Zrozumieć marketing (wyd. 2)

,

Książka

Zrozumieć marketing
(wyd. 2)

,

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788328393097
  • Ilość stron: 280
  • Format: 14 x 20.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zrozumieć marketing - Jabłoński Artur, Piasek Marek

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.


Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.


Dowiedz się, jak:



  • Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług

  • Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę

  • Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową

  • Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)


Szczegóły: Zrozumieć marketing - Jabłoński Artur, Piasek Marek

Tytuł: Zrozumieć marketing
Podtytuł: (wyd. 2)
Autor: Jabłoński Artur, Piasek Marek
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328393097
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 280
Format: 14 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Zrozumieć marketing - Jabłoński Artur, Piasek Marek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Jabłoński Artur, Piasek Marek (1)