Zarządzanie komunikacją marketingową (Uszkodzona okładka) Integracja ? nowe media ? outsourcing

OUTLET

Zarządzanie komunikacją marketingową (Uszkodzona okładka)
Integracja ? nowe media ? outsourcing

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788381750035
  • Ilość stron: 290
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie komunikacją marketingową (Uszkodzona okładka) - Grzegorz Hajduk

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji z agencjami oraz innymi firmami świadczącymi usługi marketingowe. Wraz ze wzrostem liczby podmiotów posługujących się zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, coraz bardziej widoczna staje się potrzeba doskonalenia metod zarządzania komunikacją marketingową.
Podjęte w książce rozważania mają na celu wskazanie rozwiązań organizacyjnych i sposobów postępowania, które umożliwiają przedsiębiorstwom skuteczne prowadzenie dialogu z otoczeniem rynkowym. Ich rezultatem jest propozycja modelu koncepcyjnego wspierającego proces wyboru metody zarządzania komunikacją marketingową.
***
Dr Grzegorz Hajduk ? pracownik naukowy w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Rzeszowskim. Doświadczenia naukowe i dydaktyczne zdobywał m.in. podczas staży i wizyt studyjnych w: California State University w Stanach Zjednoczonych, Istanbul Üniversitesi w Turcji, University of Zaragoza w Hiszpanii. Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Rad Naukowych czasopism: ?Transborder Economics? i ?Newsline Magazine?. Aktywnie angażuje się we współpracę z otoczeniem biznesowym i instytucjonalnym uczelni, pełniąc funkcję eksperta Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz eksperta i konsultanta w organizacjach takich jak: Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, INUP ? Podkarpacka Koalicja Startupów, Podkarpacka Przestrzeń Kreatywna KWADRAT, Rzeszów Startup Akcelerator. Autor ponad 50 artykułów naukowych poświęconych problematyce marketingowej, współautor strategii marketingowych i rozwojowych opracowanych m.in. dla: Miasta Rzeszów, Klastra Marek Turystycznych Polski Wschodniej, Bydgoskiego Klastra Informatycznego oraz przedsiębiorstw o różnym profilu i skali działania.


Szczegóły: Zarządzanie komunikacją marketingową (Uszkodzona okładka) - Grzegorz Hajduk

Tytuł: Zarządzanie komunikacją marketingową (Uszkodzona okładka)
Podtytuł: Integracja ? nowe media ? outsourcing
Autor: Grzegorz Hajduk
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788381750035
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 290
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Zarządzanie komunikacją marketingową (Uszkodzona okładka) - Grzegorz Hajduk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Grzegorz Hajduk (1)