Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy
Andrzej Giza
Kreowanie marek kultury
Historia, współczesność, perspektywy
Andrzej Giza
- Wydawnictwo: Avalon
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788377305836
- Ilość stron: 192
- Format: 17.5x24.5cm
- Oprawa: Twarda
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Kreowanie marek kultury - Andrzej Giza
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre?em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.
Szczegóły: Kreowanie marek kultury - Andrzej Giza
Tytuł: Kreowanie marek kultury
Podtytuł: Historia, współczesność, perspektywy
Autor: Andrzej Giza
Wydawnictwo: Avalon
ISBN: 9788377305836
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 192
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Recenzje: Kreowanie marek kultury - Andrzej Giza
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Andrzej Giza (10)
- Baśnie Braci Grimm (Audiobook) (MTJ) - Plastikowa
- A history of the Polish Consulate in Harbin (Avalon) -
- Father Władysław Szuniewicz, MD and his time. Mission to China 1931-1949 (Avalon) - miękka
- Michał Boym 1612-1659 (Avalon) - Miękka
- Kreowanie marek kultury (Avalon) - Twarda
- Nagość i odzienie (Avalon) - Miękka ze skrzydełkami
- Konteksty źródłowe w badaniach filmoznawczych (Scholar) - Miękka
- Krzysztof Teodor Toeplitz (Scholar) - Miękka
- Socjologiczna agora. Wykłady mistrzowskie II (Scholar) - Twarda
- Kocham Polskę. Historia Polski dla naszych dzieci (Rafael) - Twarda