Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy
Andrzej Giza
Kreowanie marek kultury
Historia, współczesność, perspektywy
Andrzej Giza
- Wydawnictwo: Avalon
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788377305836
- Ilość stron: 192
- Format: 17.5x24.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Kreowanie marek kultury - Andrzej Giza
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre?em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Avalon Sp. z o.o.
Ul. Żmujdzka 6 B
31-426 Kraków (Polska)
tel: 602662442
email: piotr@wydawnictwoavalon.pl
Szczegóły: Kreowanie marek kultury - Andrzej Giza
Tytuł: Kreowanie marek kultury
Podtytuł: Historia, współczesność, perspektywy
Autor: Andrzej Giza
Wydawnictwo: Avalon
ISBN: 9788377305836
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 192
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda