Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy

Książka

Kreowanie marek kultury
Historia, współczesność, perspektywy

  • Wydawnictwo: Avalon
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788377305836
  • Ilość stron: 192
  • Format: 17.5x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kreowanie marek kultury - Andrzej Giza

Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre?em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.


Szczegóły: Kreowanie marek kultury - Andrzej Giza

Tytuł: Kreowanie marek kultury
Podtytuł: Historia, współczesność, perspektywy
Autor: Andrzej Giza
Wydawnictwo: Avalon
ISBN: 9788377305836
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 192
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Kreowanie marek kultury - Andrzej Giza

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×