Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie

Książka

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie

Monografia Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie jest zbiorem tekstów uczestników konferencji, którzy omawiali tematy związane m.in. z manipulacją wizerunkiem, prozodycznością operatorów oraz przekazywaniem informacji na portalach społecznościowych. Publikacja ma na celu zwrócenie uwagi na pogłębiającą się utratę zaufania wobec mediów masowych ze względu na działania o charakterze manipulacyjnym, a także problem doszukiwania się sedna prawdy w świecie fake newsów.
*
Prezentowana pozycja wydawnicza ma oryginalny charakter. Jest przykładem nowatorskiego, interesującego ujęcia problemu, istotnie pogłębia naukową perspektywę oglądu zjawiska.
Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM
Deklarowanym przez redaktorów i autorów celem publikacji jest ukazanie różnych odmian działalności medialnej z wykorzystywaniem technik perswazyjnych oraz manipulacyjnych [?]. Cel ten został dobrze zrealizowany przez młodych badaczy w siedmiu artykułach, składających się na całość tomu, co odnotowuję z satysfakcją. W mojej opinii książka może zainteresować czytelników oraz zachęcić do podejmowania dalszych badań.
Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta


Szczegóły: Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie

Tytuł: Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382208221
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 96
Oprawa: Miękka
Redakcja: Czarnek-Wnuk Paulina, Nacewska Zofia, Wyrębski Robert


Recenzje: Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×