Sketchnoting. Kompletnie inny sposób notowania

Książka

Sketchnoting. Kompletnie inny sposób notowania

  • Wydawnictwo: Znak Emotikon
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788324076840
  • Ilość stron: 224
  • Format: 16.3 x 22.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 44,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sketchnoting. Kompletnie inny sposób notowania - Agnieszka Jachymek

Wyobraź sobie świat, w którym w zeszytach możesz do woli bazgrać, kolorować, podkreślać i rysować. A twój nauczyciel, widząc to, skacze z radości. Sprawdziany idą ci jak z płatka. Wiedza sama wchodzi ci do głowy, a znajdowanie informacji zajmuje ci tyle czasu, co wpisanie hasła w wyszukiwarce. Brzmi jak bajka? No, może ten skaczący nauczyciel to przesada. Ale reszta? To moc sketchnotingu, czyli sztuki rysowania i porządkowania notatek!



Ikonki, sekretne symbole, tajne znaki, magiczne strzałki. Przekonaj się, jak odlotowo może wyglądać twój zeszyt, jeśli będziesz notować w swój własny, niepowtarzalny sposób. A twoje notatki będą TYLKO twoje.



PS Nie, nie musisz mieć specjalnych umiejętności! Wystarczy, że potrafisz trzymać długopis. Sketchnoting jest absolutnie dla każdego. A już na pewno dla ciebie!




Pozwól dziecku bazgrać! Nie wiesz, co to sketchnoting? To zupełnie inny sposób notowania, który sprawi, że zeszyty twojego dziecka zmienią się nie do poznania, a notowanie nie będzie tylko smutnym obowiązkiem. Książka pokazuje, jak twoje dziecko w prosty sposób może tworzyć w zeszycie szkolnym niestandardowe, nielinearne notatki, dzięki którym ma szansę zapamiętać więcej i szybciej i do których zechce zaglądać częściej. Taki sposób notowania rozwija u twojego dziecka również wiele kompetencji, takich jak samodzielność w procesie uczenia się, krytyczne myślenie, kreatywność, umiejętność selekcjonowania i wybierania informacji czy ich porządkowania.



Jeśli Twoje dziecko:


  • notatki robi, bo musi, wszyscy je przecież robią;

  • po prostu przepisuje wszystko z tablicy, stara się zanotować każde słowo nauczyciela;

  • nie potrafi powiedzieć, co zanotowało, nie pamięta zbyt wiele ze swojej notatki, a jeśli chce odszukać jakąś informację w swoim zeszycie, zazwyczaj ma z tym problem;

  • zamiast tego woli wpisać hasło w wyszukiwarkę internetową?


Nie martw się! W tej książce znajdziesz podpowiedź, jak mogłyby wyglądać użyteczne notatki. Pokażemy, jak je robić, żeby były czytelne, żeby łatwiej się z nich uczyć i więcej z nich pamiętać. Oczywiście, że szkolna notatka może być dobra!



Notatki szkolne robione na szybko podczas lekcji też mogą mieć ogromną moc, a skoro i tak twoje dziecko robi notatki, i prawdopodobnie będzie je robić przez wszystkie lata swojej nauki, dlaczego nie podjąć wysiłku i nauczyć się je robić lepiej?



O autorce: Agnieszka Jachymek - rysująca pani od angielskiego z markerem w każdej kieszeni. Opanowała sztukę przekazywania trudnych treści za pomocą prostych schematycznych rysunków  i nie zawaha się jej użyć na lekcji, a także w tej książce! Od 15 lat, prócz present perfect i phrasal verbs, uczy dzieci jak się uczyć, jak tworzyć kreatywne notatki, żeby jeszcze lepiej rozumieć i więcej zapamiętać. Prowadzi fejsbukowy profil eduNOTATKI, który śledzi ponad 12 000 osób.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 37
30-105 Kraków (Polska)
tel: 12 61 99 500
email: sekretariat@znak.com.pl


Szczegóły: Sketchnoting. Kompletnie inny sposób notowania - Agnieszka Jachymek

Tytuł: Sketchnoting. Kompletnie inny sposób notowania
Autor: Agnieszka Jachymek
Wydawnictwo: Znak Emotikon
ISBN: 9788324076840
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 224
Format: 16.3 x 22.5 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Sketchnoting. Kompletnie inny sposób notowania - Agnieszka Jachymek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: