Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

Książka

Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788322795989
  • Ilość stron: 340
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 46,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 46,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów - Ilona Bondos

Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie.

Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP

Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia [?] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym.

Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG


Szczegóły: Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów - Ilona Bondos

Tytuł: Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów
Autor: Ilona Bondos
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322795989
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 340
Oprawa: Miękka


Recenzje: Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów - Ilona Bondos

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×