Nowe zasady sprzedaży internetowej Ochrona konsumentów , obowiązki przedsiębiorców

Książka

Nowe zasady sprzedaży internetowej
Ochrona konsumentów , obowiązki przedsiębiorców

  • Wydawnictwo: Infor
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788382681963
  • Ilość stron: 120
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe zasady sprzedaży internetowej - Katarzyna Pośpiech-Białas

Rosnące oczekiwania klientów związane z nowymi technologiami wpływają na dynamikę zmian na rynku handlu elektronicznego. Coraz większe znaczenie zyskuje sprzedaż produktów przez internet oraz usług cyfrowych. Do przyspieszenia transformacji cyfrowej i wprowadzenia nowych modeli biznesowych na tym rynku przyczyniła się ponadto pandemia COVID-19. Unijny prawodawca od wielu lat dostrzega potrzebę ujenolicenia zasad obowiązujących w środowisku cyfrowym lub z nim związanych. Dlatego na szczeblu europejskim zostały przygotowane regulacje mające znowelizować nieprzystające do rzeczywistości przepisy, ujednolicić i unowocześnić je w taki sposób, aby odpowiadały zachodzącym w gospodarce procesom, a zwłaszcza procesom cyfryzacji. Wszystko to przy uwzględnieniu ochrony konsumenta. Efektem tych działań są trzy unijne dyrektywy przyjęte przez Parlament Europejski i Radę, które wywierają znaczący wpływ na branżę handlu internetowego: 1) dyrektywa 2019/2161 z 27 listopada 2019 r. zmieniająca dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE oraz 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta (tzw. dyrektywa OMNIBUS), 2) dyrektywa 2019/770 z 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów o dostarczanie treści cyfrowych i usług cyfrowych (tzw. dyrektywa cyfrowa), 3) dyrektywa 2019/771 z 20 maja 2019 r. w sprawie niektórych aspektów umów sprzedaży towarów (tzw. dyrektywa towarowa). Zostały one omówione w niniejszej publikacji wraz z projektami polskich ustaw mających implementować ich zapisy. Poradnik jest nie tylko przewodnikiem po zmianach legislacyjnych. Pomoże przedsiębiorcom ocenić, w jakim zakresie unormowania dyrektyw będą wpływać na poszczególne aspekty prowadzonej działalności i stosowane w niej modele biznesowe. Informacje zawarte w publikacji mogą być także punktem wyjścia do szczegółowych wewnętrznych analiz bądź wdrożenia zmian w dotychczasowych rozwiązaniach stosowanych w przedsiębiorstwie.


Szczegóły: Nowe zasady sprzedaży internetowej - Katarzyna Pośpiech-Białas

Tytuł: Nowe zasady sprzedaży internetowej
Podtytuł: Ochrona konsumentów , obowiązki przedsiębiorców
Autor: Katarzyna Pośpiech-Białas
Wydawnictwo: Infor
ISBN: 9788382681963
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 120
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.178 kg


Recenzje: Nowe zasady sprzedaży internetowej - Katarzyna Pośpiech-Białas

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Katarzyna Pośpiech-Białas (1)