Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
Andrzej Szromnik
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
Andrzej Szromnik
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788382910605
- Ilość stron: 188
- Format: 16.5x23.8cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku - Andrzej Szromnik
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem ?delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment ? samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe.
Systematyczny wywód oraz opis środków i narzędzi stymulowania decyzji rynkowych klientów nieruchomości zabytkowych, w tym uwzględniających własne, autorskie propozycje marketingu mix, pozwalają dedykować monografię Prof. Andrzeja Szromnika nie tylko przedstawicielom środowiska naukowego i akademickiego ? pracownikom oraz studentom kierunków gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturą czy nawet ochrony zabytków, ale także szerokiemu kręgowi menedżerów kultury, pracownikom marketingu i obsługi klientów w znaczących obiektach dziedzictwa kulturowego, kadrze kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, grupie pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, nie pomijając właścicieli takich obiektów.
Tematyka [książki] jest niezwykle interesująca i w takim ujęciu nie była dotychczas podejmowana. Wśród nielicznych pozycji dotyczących marketingu w sferze kultury jest to pozycja unikatowa, gdyż przedmiotem studiów i analiz są najważniejsze aspekty i wymiary marketingowego zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego, które to obiekty są głównie przedmiotem zainteresowania kulturoznawców, a w mniejszym stopniu ekonomistów i specjalistów w zakresie marketingu. Zastosowana przez Autora koncepcja książki została oparta na marketingowym podejściu do zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego z wszystkimi konsekwencjami wyrażającymi się w kształtowaniu oferowanych wartości marketingowych, instrumentów marketingu oraz możliwości i warunków realizowania bieżących i perspektywicznych celów działalności tych podmiotów na współczesnym rynku.
Prof. dr hab. Mazurek-Łopacińska
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Szczegóły: Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku - Andrzej Szromnik
Tytuł: Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
Autor: Andrzej Szromnik
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788382910605
Tytuł oryginału: B
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 188
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka