Prawo a media społecznościowe
Ryszard Markiewicz
Prawo a media społecznościowe
Ryszard Markiewicz
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwesytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 978-83-233-5092-7
- Ilość stron: 368
- Format: 15.8 x 23.5 cm
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Prawo a media społecznościowe - Ryszard Markiewicz
Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii podejmowane jest szerokie spektrum zagadnień prawnych dotyczących sieci społecznościowych. W zespole autorskim znaleźli się badacze prawa konstytucyjnego, praw człowieka, cywiliści, karniści. Sprawia to, że otrzymujemy dzieło kompleksowe, pozwalające całościowo spojrzeć na analizowane zjawisko.
- dr hab. Wojciech Machała, Uniwersytet Warszawski
Niniejsza książka jest rezultatem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w ramach seminarium projektowego programu doktorskiego z zakresu nauk prawnych w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, który jest współtworzony we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ.
Z satysfakcją oddajemy w ręce czytelników rezultat pierwszej edycji seminarium projektowego, który został przygotowany pod kierownictwem naukowym pana prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu – będący także tytułem niniejszego tomu – „Prawo a media społecznościowe" znakomicie oddaje ideę seminariów projektowych: podejmowania ważnych i aktualnych wyzwań dla nauk prawnych z perspektywy różnych ich specjalności z równoczesnym uwzględnieniem nieodzownego w uprawianiu nauki we współczesnym świecie komponentu interdyscyplinarnego. Jesteśmy więc przekonani, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem nie tylko prawników.
(fragment Słowa wstępnego)
Szczegóły: Prawo a media społecznościowe - Ryszard Markiewicz
Tytuł: Prawo a media społecznościowe
Autor: Ryszard Markiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwesytetu Jagiellońskiego
Seria: Porta Iuris
Kod paskowy: 9788323350927
ISBN: 978-83-233-5092-7
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 368
Format: 15.8 x 23.5 cm
Recenzje: Prawo a media społecznościowe - Ryszard Markiewicz
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Ryszard Markiewicz (9)
- Młoda Polska (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Barok (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Prawo autorskie i prawa pokrewne (Wolters Kluwer) - Miękka
- Peron literacki dla Darii (Krywaj) - Miękka
- Prawo a media społecznościowe (Wydawnictwo Uniwesytetu Jagiellońskiego) -
- Zabawy z prawem autorskim dawne i nowe (Wolters Kluwer) - Twarda
- Zasada proporcjonalności w prawie autorskim w Unii Europejskiej (Wolters Kluwer) - Twarda
- Śnialnia. Śląski underground (Literackie) - Twarda
- Prawo autorskie i prawa pokrewne Wprowadzenie wyd.10 (Wolters Kluwer) - Miękka