Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Książka

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 33,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 33,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - Tworzydło Dariusz

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Ponadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.


Szczegóły: Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - Tworzydło Dariusz

Tytuł: Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Autor: Tworzydło Dariusz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
ISBN: 9788360583203
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 184
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - Tworzydło Dariusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×