Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Tworzydło Dariusz
Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Tworzydło Dariusz
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788360583203
- Ilość stron: 184
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - Tworzydło Dariusz
Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Zasadniczym celem przygotowanego opracowania jest analiza możliwości wykorzystania macierzy celów wizerunkowych jako metody pomiaru efektów, jakie przynoszą wdrażane w różnych podmiotach działania public relations. Ponadto praca ma na celu wykazanie, w jakim stopniu stosowanie ww. macierzy umożliwi ujednolicenie metod pomiaru dotychczas wykorzystywanych przez praktyków i naukowców zajmujących się public relations.
Szczegóły: Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - Tworzydło Dariusz
Tytuł: Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Autor: Tworzydło Dariusz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania
ISBN: 9788360583203
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 184
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg