Public relations w czasach mp3 i internetu

,

Książka

Public relations w czasach mp3 i internetu

,

  • Wydawnictwo: WSIiZ
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 978-83-605-8321-0
  • Ilość stron: 294
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 48,30 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 48,30 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations w czasach mp3 i internetu - Tworzydło Dariusz, Chmielewski Zbigniew (red.)

Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje, których zasadniczym celem jest integrowanie nauki i praktyki public relations. Znakomici naukowcy i praktycy PR co-rocznie podczas Kongresu PR prezentują wyniki swoich badań, analizy i oceny. W ten sposób staramy się powiększać dorobek, z którego następnie mogą korzystać adepci polskie-go PR. Niniejszy tom zawiera prezentację głównie tradycyjnych narzędzi PR w kontekście poszukiwania odpowiedzi na pytanie, gdzie jesteśmy jako branża, i w jakim kierunku powinniśmy zmierzać.


Szczegóły: Public relations w czasach mp3 i internetu - Tworzydło Dariusz, Chmielewski Zbigniew (red.)

Tytuł: Public relations w czasach mp3 i internetu
Autor: Tworzydło Dariusz, Chmielewski Zbigniew (red.)
Wydawnictwo: WSIiZ
Kod paskowy: 9788360583210
ISBN: 978-83-605-8321-0
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 294
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Public relations w czasach mp3 i internetu - Tworzydło Dariusz, Chmielewski Zbigniew (red.)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×