Public relations w czasach mp3 i internetu
Tworzydło Dariusz, Chmielewski Zbigniew (red.)
Public relations w czasach mp3 i internetu
Tworzydło Dariusz, Chmielewski Zbigniew (red.)
- Wydawnictwo: WSIiZ
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 978-83-605-8321-0
- Ilość stron: 294
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Public relations w czasach mp3 i internetu - Tworzydło Dariusz, Chmielewski Zbigniew (red.)
Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferencje, których zasadniczym celem jest integrowanie nauki i praktyki public relations. Znakomici naukowcy i praktycy PR co-rocznie podczas Kongresu PR prezentują wyniki swoich badań, analizy i oceny. W ten sposób staramy się powiększać dorobek, z którego następnie mogą korzystać adepci polskie-go PR. Niniejszy tom zawiera prezentację głównie tradycyjnych narzędzi PR w kontekście poszukiwania odpowiedzi na pytanie, gdzie jesteśmy jako branża, i w jakim kierunku powinniśmy zmierzać.
Szczegóły: Public relations w czasach mp3 i internetu - Tworzydło Dariusz, Chmielewski Zbigniew (red.)
Tytuł: Public relations w czasach mp3 i internetu
Autor: Tworzydło Dariusz, Chmielewski Zbigniew (red.)
Wydawnictwo: WSIiZ
Kod paskowy: 9788360583210
ISBN: 978-83-605-8321-0
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 294
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka