Media i komunikowanie masowe Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Książka

Media i komunikowanie masowe
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788301143008
  • Ilość stron: 338
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media i komunikowanie masowe - Tomasz Goban-Klas

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!
Książka:
syntetyczna i aktualna niezbędna w pracy i na studiach;
przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy uzupełniający rozważania na temat mediów rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.

Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.


Szczegóły: Media i komunikowanie masowe - Tomasz Goban-Klas

Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Podtytuł: Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Autor: Tomasz Goban-Klas
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830114300805
ISBN: 9788301143008
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 338
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg


Recenzje: Media i komunikowanie masowe - Tomasz Goban-Klas

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: