Jakość i marketing usług medycznych

Książka

Jakość i marketing usług medycznych

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788376012094
  • Ilość stron: 336
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jakość i marketing usług medycznych - Krot Katarzyna

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.



W publikacji zaprezentowano:

sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru

zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej

specyfikę relacji lekarz-pacjent

wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy

Adresaci:



Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.


Szczegóły: Jakość i marketing usług medycznych - Krot Katarzyna

Tytuł: Jakość i marketing usług medycznych
Autor: Krot Katarzyna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788376012094
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 336
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Jakość i marketing usług medycznych - Krot Katarzyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×