Jakość i marketing usług medycznych
Krot Katarzyna
Jakość i marketing usług medycznych
Krot Katarzyna
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788376012094
- Ilość stron: 336
- Format: 14.0x20.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Jakość i marketing usług medycznych - Krot Katarzyna
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.
W publikacji zaprezentowano:
sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru
zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej
specyfikę relacji lekarz-pacjent
wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy
Adresaci:
Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.
Szczegóły: Jakość i marketing usług medycznych - Krot Katarzyna
Tytuł: Jakość i marketing usług medycznych
Autor: Krot Katarzyna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788376012094
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 336
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg