Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji
Marzena Barańska
Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji
Marzena Barańska
- Producent: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Rok produkcji: 2012
- ISBN: 9788362907243
- Ilość stron: 487
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
52,50 PLN
Opis: Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji - Marzena Barańska
Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji
Szczegóły: Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji - Marzena Barańska
Tytuł: Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji
Autor: Marzena Barańska
Producent: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788362907243
Rok produkcji: 2012
Ilość stron: 487