Konsumpcja w czasach pandemii Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?

Książka

Konsumpcja w czasach pandemii
Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788320825060
  • Ilość stron: 170
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Konsumpcja w czasach pandemii - Paweł Chlipała

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:

? rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
? dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
? przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.


Szczegóły: Konsumpcja w czasach pandemii - Paweł Chlipała

Tytuł: Konsumpcja w czasach pandemii
Podtytuł: Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
Autor: Paweł Chlipała
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320825060
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 170
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg


Recenzje: Konsumpcja w czasach pandemii - Paweł Chlipała

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Paweł Chlipała (1)