Konsumpcja w czasach pandemii Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
Paweł Chlipała
Konsumpcja w czasach pandemii
Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
Paweł Chlipała
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788320825060
- Ilość stron: 170
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
49,90 PLN
Opis: Konsumpcja w czasach pandemii - Paweł Chlipała
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
? rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
? dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
? przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
Szczegóły: Konsumpcja w czasach pandemii - Paweł Chlipała
Tytuł: Konsumpcja w czasach pandemii
Podtytuł: Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
Autor: Paweł Chlipała
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320825060
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 170
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg