Droga Toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata

Książka

Droga Toyoty.
14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788382311228
  • Ilość stron: 552
  • Format: 15.8x23.3cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-11-25)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 79,91 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,91 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Droga Toyoty. - Jeffrey K. Liker

II WYDANIE UAKTUALNIONE I ROZSZERZONE – ZAWIERA NOWE BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE!



Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym
został uzupełniony o nowe modele wspierające innowacje i jakość w twojej firmie. To uaktualnione i poprawione wydanie nadal koncentruje się na 14 zasadach zarządzania, dzięki którym książka stała się tak popularna, ale zawiera także nowe studia przypadku zarówno z obszaru produkcyjnego, jak i usługowego.



Przedstawia zrewidowany model 4P oraz nową generację systemów lean, które wykorzystują technologię, by wspierać ludzi i procesy. To wydanie zawiera wszystko, czego potrzebujesz, by twoja firma zmieniła się w światowej klasy innowatora i zdobyła przewagę konkurencyjną w coraz bardziej nieprzewidywalnym otoczeniu biznesowym, a także by w bliskiej przyszłości stała się rentowna, stabilna i osiągała coraz lepsze wyniki.



Guru zarządzania i pionier ciągłego doskonalenia – Jeffery K. Liker przedstawia zrewidowany model rozwoju firmy, w którego centrum znajduje się myślenie naukowe. Wyjaśnia stosowany przez Toyotę i inne wiodące przedsiębiorstwa proces kształtowania naukowego nastawienia u liderów i pracowników, który zamiast na teoretyzowanie i formułowanie założeń stawia na głęboką obserwację i eksperymentowanie.



Liker zagląda do tego, co kryje się pod powierzchnią wielu programów Lean Six Sigma, i pokazuje, jak zgrać doskonałość operacyjną ze strategią biznesową dzięki rozwojowi ludzi, którzy pomagają swoim zespołom sprostać pozornie niemożliwym wyzwaniom. Zdradza, jak tworzyć kulturę ciągłego uczenia się oraz środowisko, które nie tylko akceptuje zmianę, ale wręcz się za nią opowiada.



Droga Toyoty. II wydanie
dostarcza informacji, wnikliwych spostrzeżeń i inspiracji, dzięki którym można przyśpieszyć procesy, ograniczyć straty i poprawić jakość oraz samodzielnie opracować swoją własną drogę ku ciągłemu doskonaleniu.



"2022 to w Polsce znakomity rok dla fanów ciągłego doskonalenia. W krótkim czasie na naszym rynku ukazały się dwie kultowe pozycje z tego obszaru: dopełnienie trylogii Masaakiego Imai Strategia Kaizen i uaktualnione wydanie bestselleru Jeffreya K. Likera Droga Toyoty. Jeffrey Liker, koncentrując się na kultowych 14 zasadach zarządzania, uzupełnia swoje dzieło o nowe studia przypadku z obszarów produkcyjnych i usługowych.



Przytaczając Taiichiego Ohno i Masaakiego Imai – klasyków ciągłego doskonalenia – przypomina, że podstawą tej sztuki jest ustanowienie standaryzowanych procesów (Zasada 5). Świetne kompendium wiedzy dla menedżerów chcących wykorzystać możliwości tkwiące w Lean/Kaizen dla rozwoju własnych organizacji." - Mariusz Bryke, CEO KAIZEN Institute Poland



"Zasady i praktyki Toyoty odegrały fundamentalną rolę w Starbucks, a mogą sprawdzić się w każdej firmie, także z obszaru sprzedaży detalicznej i usług. Nowe wydanie Drogi Toyoty, pełne przykładów spoza obszaru produkcyjnego, powinno być lekturą obowiązkową każdego współczesnego lidera biznesowego." - Scott Heydon, były wiceprezes ds. strategii globalnej w Starbucks Coffee Company



"Droga Toyoty Jeffa Likera jest już od dawna niezrównanym klasykiem, który zabiera nas w podróż do wnętrza kultury i systemu zarządzania Toyoty. Uaktualnione wydanie powinno być obowiązkową lekturą dla każdego, kto pragnie ukształtować myślących, pełnych pasji ludzi, tworzących prawdziwie wybitną organizację w jakiejkolwiek branży." - John Shook, były menedżer w Toyocie i były dyrektor naczelny Lean Enterprise Institute



"Nie da się tak naprawdę skopiować rozwiązań Toyoty, ale można naśladować naukowy sposób opracowywania rozwiązań i w ten sposób wydeptać własną ścieżkę. Zasady systemu zarządzania Toyoty pozwalają firmie dotrzymywać kroku zmieniającemu się otoczeniu i spełniać potrzeby klientów lepiej niż konkurencja. Droga Toyoty Jeffa Likera sadza cię w pierwszym rzędzie, byś mógł dobrze przyjrzeć się temu, jak Toyota rozwija naukowy sposób myślenia i mobilizuje kreatywny potencjał swoich ludzi. Będziesz zaskoczony tym, jak wiele możecie osiągnąć ty i twój zespół!" - Mike Rother, autor bestsellerów Toyota kata i Toyota Kata Practice Guide



Jeffrey K. Liker to profesor emeritus inżynierii przemysłowej i operacyjnej Uniwersytetu Michigan oraz prezes firmy konsultingowej Liker Lean Advisors. Jego artykuły i książki zdobyły trzynaście nagród Shingo za doskonałość badań. Został wprowadzony do galerii sław Association of Manufacturing Excellence (towarzystwo doskonałości produkcyjnej), jest też członkiem Shingo Academy.
Sprawdź fragment (PDF 1196 KB)


Szczegóły: Droga Toyoty. - Jeffrey K. Liker

Tytuł: Droga Toyoty.
Podtytuł: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata
Autor: Jeffrey K. Liker
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382311228
Tytuł oryginału: The Toyota Way. 14 Management Principles from the World's Greatest Manufacturer 2ND EDITOION
Tłumacz: Gasper Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 552
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Droga Toyoty. - Jeffrey K. Liker

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: