Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA.
Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788382311952
- Ilość stron: 359
- Format: 15.8x23.3cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu, oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały.
W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu. Przywódcy i menedżerowie przyjęli ich teorię i zaczęli na nowo obmyślać swoje strategie biznesowe, a wielu z nich odkryło, że właśnie utknęli w czerwonym oceanie.
Teraz, po kolejnych latach szeroko zakrojonych badań oraz analizie licznych case studies z zastosowania modelu, Kim i Mauborgne odkryli wspólne czynniki prowadzące do udanej realizacji przemiany błękitnego oceanu oraz zidentyfikowali pułapki i przeszkody, które mogą się pojawić na drodze.
Buduj pewność siebie i wzrastaj poza konkurencją.
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA zawiera pięć kroków niezbędnych do przemiany. Pokazuje, jak i gdzie rozpocząć proces przemieszczania się ku błękitnym wodom, jakie narzędzia stosować do odkrywania nowych możliwości, w jaki sposób oceniać szanse na powodzenie inicjatyw związanych z poszukiwaniem błękitnego oceanu i jak stworzyć właściwy zespół, który miałby moc sprawczą.
Wskazuje też najczęściej stosowane przez firmy praktyki, które zamiast doprowadzić do osiągania zamierzonych rezultatów, są główną przyczyną niepowodzeń w procesie transformacji. Kim i Mauborgne przede wszystkim jednak uczą, jak budować w ludziach zaufanie i wiarę w proces, ponieważ tylko zaangażowany zespół ma szansę dokonać oczekiwanej przemiany.
Sprawdzone ścieżki do kreowania nowej przestrzeni rynkowej.
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA da ci niezbędne podstawy do przebudowy granic rynku i stworzenia nowego popytu – a to wszystko przy jak najmniejszym ryzyku. Zawiera konkretne narzędzia pozwalające poprowadzić siebie, zespół oraz całą firmę na wyżyny wiary w siebie, kreatywności oraz wzrostu.
Pokazuje, jak rozwinąć swoje zdolności nie tylko do osiągania znaczących efektów niskim kosztem, ale również do skutecznego wykorzystywania potencjału i energii ludzi realizujących ten proces. Dowiesz się, co faktycznie trzeba zrobić, aby sięgnąć tam, dokąd nie sięgają najlepsi, i stworzyć nową przestrzeń rynkową, tak by konkurencja stała się nieistotna.
"Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA to zbiór łatwych do wdrożenia strategii, które pozwalają myśleć o biznesie nowymi kategoriami. Szczególną wartość stanowi nowy zestaw przykładów tworzenia błękitnych oceanów, będący katalizatorem w rozwijaniu mentalności wzrostu przedsiębiorstw o każdym profilu działalności." - dr David E. Kalisz, twórca i mentor programu Blue Ocean Strategy, Collegium Civitas
"Najnowsza książka duetu Kim i Mauborgne trafia w sedno oczekiwań polskiego biznesu, który po ponad dwóch dekadach budowy kapitalizmu zauważa, że wyczerpują się możliwości konkurowania wyłącznie ilością i ceną, a konieczne staje się budowanie przewag strategicznych w oparciu o innowacyjność produktów i usług. Mamy głębokie przekonanie, że Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA zainspiruje wielu polskich liderów do zmiany spojrzenia na rynki, strategie i kulturę organizacyjną swoich firm." - Jacek Santorski, prof. hon. Szkoły Biznesu PW, dyrektor Akademii Psychologii Przywództwa, prezes firmy doradczej Values
Michał Kaźmierski, prezes międzynarodowej firmy farmaceutycznej, absolwent uczelni INSEAD, wykładowca na APP i Uniwersytecie SWPS
"Kim i Mauborgne napisali jedną przebojową książkę po drugiej. Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA czerpie przełomowe zasady z ich oryginalnej pracy i oferuje błyskotliwy, systematyczny plan, który ma pomóc każdej organizacji w odejściu od konkurowania na istniejących rynkach i stworzeniu zupełnie nowych rynków. Nie musisz być przedsiębiorcą ani maniakiem technologii, by skorzystać z tych spostrzeżeń. Wystarczy, byś po prostu chciał podważyć założenia o swojej branży, zadać świeże pytania i zdobyć to – ogarnąć swoje człowieczeństwo." - Daniel H. Pink,autor bestsellerów „New York Timesa” Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację i Jak być dobrym sprzedawcą
"Wyzwaniem dla każdej firmy jest osiąganie wzrostu na zatłoczonych, konkurencyjnych rynkach i robienie tego w sposób inteligentny, skuteczny i ludzki. W książce Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA znajdziesz to wszystko i jeszcze więcej, bo Kim i Mauborgne zabiorą cię w podróż, która otworzy ci oczy na niewykorzystane możliwości wzrostu twojej firmy, bez względy na to, czy jest startupem, małym biznesem czy korporacją z listy Fortune 500." - Ram Charan, dyrektor generalny i doradca zarządów oraz autor bestsellera „New York Timesa” Realizacja
Sprawdź fragment (PDF 1842 KB)
Szczegóły: Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Tytuł: Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA.
Podtytuł: Sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu
Autor: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382311952
Tytuł oryginału: Blue Ocean Shift: Beyond Competing - Proven Steps to Inspire Confidence and Seize New Growth
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 359
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka
Recenzje: Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. - W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: W. Chan Kim, Renée Mauborgne (4)
- Strategia błękitnego oceanu (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. (MT Biznes) - Miękka
- 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia (Rebis) - Twarda
- Innowacje bez zamętu. Jak wprowadzać zmiany bez niszczenia branż, firm i miejsc pracy (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka