Marketing międzynarodowy Zarys problematyki
Jan W. Wiktor, Renata Oczkowska, Agnieszka Żbikowska
Marketing międzynarodowy Zarys problematyki
Jan W. Wiktor, Renata Oczkowska, Agnieszka Żbikowska
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788320817881
- Ilość stron: 348
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing międzynarodowy Zarys problematyki - Jan W. Wiktor, Renata Oczkowska, Agnieszka Żbikowska
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.
Szczegóły: Marketing międzynarodowy Zarys problematyki - Jan W. Wiktor, Renata Oczkowska, Agnieszka Żbikowska
Tytuł: Marketing międzynarodowy Zarys problematyki
Autor: Jan W. Wiktor, Renata Oczkowska, Agnieszka Żbikowska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817881
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 348
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg