Wsiąść do Pociągu Widmo Wiek: 6+

,

Gra

Wsiąść do Pociągu Widmo
Wiek: 6+

,

  • Producent: Rebel
  • EAN: 824968211359
  • Format: 27.5 x 27.5 x 5.5 cm
  • Oprawa: Pudełko
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 251,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 251,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wsiąść do Pociągu Widmo - Alan R. Moon, Régis Torres

Cukierek albo psikus!



Witaj w Koszmarkowie – miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!



Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa.



Na czym to polega?


  1. Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele – wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć.

  2. Aby utworzyć połączenie musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć.

  3. W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie.

  4. Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną.

  5. Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet – to ona zostaje zwycięzcą!


Dlaczego pokochasz tę grę?


  • W odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać.

  • Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras.

  • Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!


Zawartość:


  • mapa Koszmarkowa

  • 80 nawiedzonych wagoników

  • 72 karty platform

  • 33 karty biletów

  • 4 karty biletów specjalnych

  • instrukcja


Ilość graczy: 2 - 4 osoby

Wiek: 6+

Czas gry: ok. 15 - 30 minut


Szczegóły: Wsiąść do Pociągu Widmo - Alan R. Moon, Régis Torres

Nazwa: Wsiąść do Pociągu Widmo Wiek: 6+
Autor: Alan R. Moon, Régis Torres
Producent: Rebel
Seria: Wsiąść do Pociągu
Kod paskowy: 824968211359
Format: 27.5 x 27.5 x 5.5 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 1.2 kg


Recenzje: Wsiąść do Pociągu Widmo - Alan R. Moon, Régis Torres

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Alan R. Moon, Régis Torres (1)