Wsiąść do Pociągu Widmo Wiek: 6+

,

Gra

Wsiąść do Pociągu Widmo
Wiek: 6+

,

  • Producent: Rebel
  • EAN: 824968211359
  • Format: 27.5 x 27.5 x 5.5 cm
  • Oprawa: Pudełko
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 163,09 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 163,09 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wsiąść do Pociągu Widmo - Alan R. Moon, Régis Torres

Cukierek albo psikus!



Witaj w Koszmarkowie – miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!



Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa.



Na czym to polega?


  1. Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele – wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć.

  2. Aby utworzyć połączenie musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć.

  3. W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie.

  4. Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną.

  5. Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet – to ona zostaje zwycięzcą!


Dlaczego pokochasz tę grę?


  • W odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać.

  • Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras.

  • Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!


Zawartość:


  • mapa Koszmarkowa

  • 80 nawiedzonych wagoników

  • 72 karty platform

  • 33 karty biletów

  • 4 karty biletów specjalnych

  • instrukcja


Ilość graczy: 2 - 4 osoby

Wiek: 6+

Czas gry: ok. 15 - 30 minut


Szczegóły: Wsiąść do Pociągu Widmo - Alan R. Moon, Régis Torres

Nazwa: Wsiąść do Pociągu Widmo Wiek: 6+
Autor: Alan R. Moon, Régis Torres
Producent: Rebel
Seria: Wsiąść do Pociągu
Kod paskowy: 824968211359
Format: 27.5 x 27.5 x 5.5 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 1.2 kg


Recenzje: Wsiąść do Pociągu Widmo - Alan R. Moon, Régis Torres

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Alan R. Moon, Régis Torres (1)