Python zorientowany obiektowo Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika

Książka

Python zorientowany obiektowo
Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788328394063
  • Ilość stron: 432
  • Format: 16.5x22.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 89,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 89,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Python zorientowany obiektowo - Kalb Irv

Python jest jednym z najczęściej używanych języków programowania. Może służyć do wielu celów, a jego możliwości są nieustannie poszerzane przez wciąż powstające biblioteki i narzędzia. Równocześnie niejeden programista poprzestaje na tworzeniu kodu w sposób proceduralny. Tymczasem w Pythonie jak najbardziej możliwe jest programowanie zorientowane obiektowo, pozwalające organizować kod w poręczne jednostki, których później można wielokrotnie używać. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu.
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie. Nauczysz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystasz z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe — a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler.
W książce między innymi:
* gruntowne podstawy programowania zorientowanego obiektowo
* tworzenie obiektów i zarządzanie nimi
* praktyczne stosowanie hermetyzacji w kodzie
* zastosowanie polimorfizmu podczas tworzenia interfejsów
* mechanizm dziedziczenia w praktyce
Python: zorientuj swój kod na obiekty!


Szczegóły: Python zorientowany obiektowo - Kalb Irv

Tytuł: Python zorientowany obiektowo
Podtytuł: Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
Autor: Kalb Irv
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328394063
Tytuł oryginału: Object-Oriented Python: Master OOP by Building Games and GUIs
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Górczyńska Agnieszka
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 432
Format: 16.5x22.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Python zorientowany obiektowo - Kalb Irv

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Kalb Irv (1)