Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Aleksandra Chmielewska
Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Aleksandra Chmielewska
- Wydawnictwo: Elipsa
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788380174511
- Ilość stron: 362
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych - Aleksandra Chmielewska
Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego.
W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa ? Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.
Szczegóły: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych - Aleksandra Chmielewska
Tytuł: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Autor: Aleksandra Chmielewska
Wydawnictwo: Elipsa
ISBN: 9788380174511
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 362
Oprawa: Miękka
Recenzje: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych - Aleksandra Chmielewska
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Aleksandra Chmielewska (5)
- Ciągłość i zmiana Sto lat rozwoju polskiej wsi Tom 3 (Scholar) - Twarda
- Przygody z B. Chrobrym Muzealny zeszyt ćw. 3 (Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie) -
- Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych (Elipsa) - Miękka
- Niewypowiedziane (Zwierciadło) - Miękka
- Wymiary transformacji. Przemysł, rolnictwo, usługi publiczne. Księga jubileuszowa dedykowana Profeso (PWE) - Miękka