Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych

Książka

Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych

  • Wydawnictwo: Elipsa
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788380174511
  • Ilość stron: 362
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 58,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 58,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych - Aleksandra Chmielewska

Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego.

W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa ? Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.


Szczegóły: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych - Aleksandra Chmielewska

Tytuł: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Autor: Aleksandra Chmielewska
Wydawnictwo: Elipsa
ISBN: 9788380174511
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 362
Oprawa: Miękka


Recenzje: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych - Aleksandra Chmielewska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×