Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian tech.
Aleksandra Chmielewska
Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian tech.
Aleksandra Chmielewska
- Producent: Elipsa
- EAN: 9878380174511
- Ilość stron: 362
Niedostępna
Opis: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian tech. - Aleksandra Chmielewska
Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego. W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa - Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.
Szczegóły: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian tech. - Aleksandra Chmielewska
Nazwa: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian tech.
Autor: Aleksandra Chmielewska
Producent: Elipsa
Kod paskowy: 9878380174511
Ilość stron: 362
Recenzje: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian tech. - Aleksandra Chmielewska
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Aleksandra Chmielewska (4)
- Ciągłość i zmiana Sto lat rozwoju polskiej wsi Tom 3 (Scholar) - Twarda
- Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych (Elipsa) - Miękka
- Niewypowiedziane (Zwierciadło) - Miękka
- Wymiary transformacji. Przemysł, rolnictwo, usługi publiczne. Księga jubileuszowa dedykowana Profeso (PWE) - Miękka