Unity i C# Podstawy programowania gier

,

Książka

Unity i C# Podstawy programowania gier

,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788328392373
  • Ilość stron: 176
  • Format: 15.8x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Unity i C# Podstawy programowania gier - Ewa Ross, Jacek Ross

Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!
Poznaj środowisko pracy
Naucz się tworzyć sceny
Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu - właśnie tak nauczysz się Unity!
Instalacja i przegląd środowiska pracy
Podstawowe operacje i komponenty Unity
Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
Podstawy programowania w języku C#
Typy danych i konstrukcje programistyczne
Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!


Szczegóły: Unity i C# Podstawy programowania gier - Ewa Ross, Jacek Ross

Tytuł: Unity i C# Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328392373
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 176
Format: 15.8x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Unity i C# Podstawy programowania gier - Ewa Ross, Jacek Ross

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Ewa Ross, Jacek Ross (1)