Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości

Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości

  • Producent: PWE
  • Rok produkcji: 2008
  • ISBN: 978-83-208-1801-7
  • Ilość stron: 276
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości - Glinka Beata

Zachowania przedsiębiorcze zależą zarówno od indywidualnych predyspozycji i kompetencji ludzi, jak też kontekstu, w jakim oni działają. Autorka opiera się na założeniu, że działania gospodarcze są zakorzenione kulturowo. Do tego, aby społeczeństwo było przedsiębiorcze, nie wystarczą (choć są konieczne) odpowiednie uregulowania prawne, dostęp do technologii i środków na finansowanie działalności. Nieodzowny jest klimat kulturowy - wartości, normy postępowania i wzorce zachowań. Celem monografii jest odpowiedź na pytania: jakie wartości, przekonania i symbole są związane z działaniami przedsiębiorczymi, czy mają one trwały charakter, jak przejawia się ich związek z przedsiębiorczością, czy kultura stwarza dogodne warunki do tego, by przedsiębiorcy chcieli zapewniać swoim firmom dalszy byt i rozwój? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla zrozumienia warunków rozwoju przedsiębiorczości w Polsce.


Szczegóły: Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości - Glinka Beata

Tytuł: Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości
Autor: Glinka Beata
Producent: PWE
Kod paskowy: 9788320818017
ISBN: 978-83-208-1801-7
Rok produkcji: 2008
Ilość stron: 276
Oprawa: Kartonowa Foliowana


Recenzje: Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości - Glinka Beata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×