Nowa audiowizualność Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?
Nowa audiowizualność
Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 978-83-233-2516-1
- Ilość stron: 450
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Nowa audiowizualność
Za pojęciem "nowej audiowizualności" kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem "uniwersum totalnego monitora" i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie "nowej audiowizualności".
Szczegóły: Nowa audiowizualność
Tytuł: Nowa audiowizualność
Podtytuł: Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: Film i Media Audiowizualne
Kod paskowy: 9788323325161
ISBN: 978-83-233-2516-1
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 450
Oprawa: Miękka