Nowa audiowizualność Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?

Książka

Nowa audiowizualność
Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 41,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 41,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowa audiowizualność

Za pojęciem "nowej audiowizualności" kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem "uniwersum totalnego monitora" i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie "nowej audiowizualności".



Szczegóły: Nowa audiowizualność

Tytuł: Nowa audiowizualność
Podtytuł: Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: Film i Media Audiowizualne
Kod paskowy: 9788323325161
ISBN: 978-83-233-2516-1
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 450
Oprawa: Miękka


Recenzje: Nowa audiowizualność

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: