Marketing bankowy

Książka

Marketing bankowy

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788375560862
  • Ilość stron: 156
  • Format: 16.4x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 43,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 43,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing bankowy - Kolasa Małgorzata

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:

Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym
Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów
Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce
Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking
Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej
Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku
Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (PL)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]


Szczegóły: Marketing bankowy - Kolasa Małgorzata

Tytuł: Marketing bankowy
Autor: Kolasa Małgorzata
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560862
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 156
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: Marketing bankowy - Kolasa Małgorzata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: