Marketing terytorialny Misto i region na rynku

Książka

Marketing terytorialny
Misto i region na rynku

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 978-83-7526-639-9
  • Ilość stron: 268
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 51,45 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 51,45 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.



Autor kompleksowo omawia:



genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,

proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,

różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,

kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,

wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,

znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,

rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,

instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.

Adresaci:

Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.


Szczegóły: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej

Tytuł: Marketing terytorialny
Podtytuł: Misto i region na rynku
Autor: Szromnik Andrzej
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Kod paskowy: 9788375266399
ISBN: 978-83-7526-639-9
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 268
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Szromnik Andrzej (1)