Model oceniania wspierającego uczenie się i rozwój. Konteksty praktyczne i teoretyczne
Dorota Pauluk
Model oceniania wspierającego uczenie się i rozwój. Konteksty praktyczne i teoretyczne
Dorota Pauluk
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 978-83-233-5149-8
- Ilość stron: 256
- Format: 15.0 x 23.5 cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Model oceniania wspierającego uczenie się i rozwój. Konteksty praktyczne i teoretyczne - Dorota Pauluk
Książkę Doroty Pauluk wyróżnia sposób ujęcia problematyki oraz jej charakter. Monografia wymyka się ustalonym formom opracowań naukowych. Kluczem, który został tutaj wykorzystany, był przyjęty cel - krytyka tradycyjnego oceniania oraz prezentacja oceniania wspierającego uczenie się i rozwój.
To pozycja bardzo ważna i potrzebna z racji podjętej tematyki oraz formy nadanej jej przez Autorkę. (...) Grono adresatów tej publikacji wydaje się bardzo szerokie. Tworzą go nauczyciele szkół wszystkich poziomów i typów. Będzie to także cenna lektura dla studentów pedagogiki oraz kandydatów na nauczycieli. Sądzę, że opracowanie zainteresuje wielu badaczy poszukujących inspiracji dla własnych projektów. Tym bardziej że uważna lektura książki Doroty Pauluk skłania do refleksji oraz otwiera pola nowych poszukiwań z dziedziny sztuki oceniania. - Z recenzji prof. dra hab. Henryka Mizerka
Szczegóły: Model oceniania wspierającego uczenie się i rozwój. Konteksty praktyczne i teoretyczne - Dorota Pauluk
Tytuł: Model oceniania wspierającego uczenie się i rozwój. Konteksty praktyczne i teoretyczne
Autor: Dorota Pauluk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kod paskowy: 9788323351498
ISBN: 978-83-233-5149-8
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 256
Format: 15.0 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka