Pre-Swazja Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego
Robert Cialdini
Pre-Swazja
Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego
Robert Cialdini
- Wydawnictwo: GWP
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788374899956
- Ilość stron: 359
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Twarda z obwolutą
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Pre-Swazja - Robert Cialdini
Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej – postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę.
Szczegóły: Pre-Swazja - Robert Cialdini
Tytuł: Pre-Swazja
Podtytuł: Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego
Autor: Robert Cialdini
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374899956
Tytuł oryginału: Pre-Suasion
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Pikiel Sylwia
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 359
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.72 kg
Recenzje: Pre-Swazja - Robert Cialdini
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Robert Cialdini (17)
- TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Przyjaciel i wróg. (Smak Słowa) - miękka ze skrzydełkami
- The Asshole Survival Guide (Penguin Books) - Miękka
- Mit charyzmy (Rebis) - Miękka
- Pre-Swazja (GWP) - Twarda z obwolutą
- Nasz wpływowy i uległy umysł (Amber) - Miękka
- Wywieranie wpływu na ludzi (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- Sto technik wpływu społecznego (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (Onepress) - Twarda
- Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych (Onepress) - Miękka
- Wywieranie wpływu na ludzi. (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia (Rebis) - Twarda
- Błądzą wszyscy (ale nie ja) (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Fake news (Rebis) - Miękka ze skrzydełkami
- Mała WIELKA zmiana. Jak skuteczniej wywierać wpływ (GWP) - Miękka ze skrzydełkami
- SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek. Wydanie IV (Helion) -
- Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (GWP) - Miękka ze skrzydełkami