Jak myślą klienci
Zaltman Gerald
Jak myślą klienci
Zaltman Gerald
- Wydawnictwo: Rebis
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788375102635
- Ilość stron: 360
- Format: 15.0x22.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Jak myślą klienci - Zaltman Gerald
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponuje Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii.
Gerard Zaltman jest Profesorem Zarządzania i Ekonomii na Harvard Business School
oraz członkiem Międzywydziałowej Inicjatywy Umysł, Mózg i Zachowanie na Uniwersytecie Harwardzkim. Ukończył Bates College, otrzymał dyplom M.B.A. na Uniwersytecie Chicagowskim i tytuł doktorski na Uniwersytecie Johna Hopkinsa.
Jest współwłaścicielem firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates oraz byłym prezesem Stowarzyszenia Badań Konsumenckich (Association for Consumer Research).
Laureat wielu nagród akademickich nadanych przez różne profesjonalne stowarzyszenia.
Jeden z pięciu najlepszych naukowców i jeden z najczęściej cytowanych autorów w literaturze marketingowej zdaniem Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu.
Jego książka Jak myślą klienci wydana przez Harvard Business School Press bardzo szybko stała się światowym bestsellerem. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek. Jego prace ukazywały się w najważniejszych czasopismach branżowych.
Szczegóły: Jak myślą klienci - Zaltman Gerald
Tytuł: Jak myślą klienci
Autor: Zaltman Gerald
Wydawnictwo: Rebis
Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN: 9788375102635
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 360
Format: 15.0x22.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.68 kg