Czym jest marketing
Silk Alvin J.
Czym jest marketing
Silk Alvin J.
- Wydawnictwo: Rebis
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788375100631
- Ilość stron: 240
- Format: 15.0x22.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Czym jest marketing - Silk Alvin J.
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.
Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:
zachowania konsumenta
segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie
opracowywanie nowych produktów i usług
rozszerzanie linii produktów
wycena i wartość marki
kanały i sieci dystrybucji
strategia ustalania cen zapewniająca rentowność
zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta
Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.
Szczegóły: Czym jest marketing - Silk Alvin J.
Tytuł: Czym jest marketing
Autor: Silk Alvin J.
Wydawnictwo: Rebis
Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN: 9788375100631
Tytuł oryginału: What is marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zdziemborska Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 240
Format: 15.0x22.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.52 kg