Czym jest marketing

Książka

Czym jest marketing

  • Wydawnictwo: Rebis
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788375100631
  • Ilość stron: 240
  • Format: 15.0x22.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Czym jest marketing - Silk Alvin J.

Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni.

Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi:

zachowania konsumenta
segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie
opracowywanie nowych produktów i usług
rozszerzanie linii produktów
wycena i wartość marki
kanały i sieci dystrybucji
strategia ustalania cen zapewniająca rentowność
zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta


Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.


Szczegóły: Czym jest marketing - Silk Alvin J.

Tytuł: Czym jest marketing
Autor: Silk Alvin J.
Wydawnictwo: Rebis
Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN: 9788375100631
Tytuł oryginału: What is marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zdziemborska Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 240
Format: 15.0x22.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.52 kg


Recenzje: Czym jest marketing - Silk Alvin J.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×