Teoria turystyki a zarządzanie turystyką

Teoria turystyki a zarządzanie turystyką

  • Producent: Difin
  • Rok produkcji: 2008
  • ISBN: 978-83-7251-944-3
  • Ilość stron: 480
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 70,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 70,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Teoria turystyki a zarządzanie turystyką - Tadeusz Chudoba

Publikacja obrazuje całość rzeczywistości związanej z funkcjonowaniem turystyki, przedstawia zarówno turystykę w popularnym tego słowa znaczeniu, jak i specy?kę czterech kierunków zarządzania turystyką. Książka ukazuje aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, stwarza więc warunki dla formowania turystycznych banków danych oraz ułatwia i racjonalizuje dalsze badania problemów rzeczywistości turystycznej.


Szczegóły: Teoria turystyki a zarządzanie turystyką - Tadeusz Chudoba

Tytuł: Teoria turystyki a zarządzanie turystyką
Autor: Tadeusz Chudoba
Producent: Difin
Kod paskowy: 9788372519443
ISBN: 978-83-7251-944-3
Rok produkcji: 2008
Ilość stron: 480
Oprawa: Miękka


Recenzje: Teoria turystyki a zarządzanie turystyką - Tadeusz Chudoba

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×