Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy, dokonania

, ,

Książka

Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy, dokonania

, ,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788381025638
  • Ilość stron: 340
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 120,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 120,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy, dokonania - Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska

„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluowały w czasie. Niezmiennie jednak produkt, cena, dystrybucja i promocja stanowiły dla przedsiębiorstw fundament wdrażania orientacji marketingowej.

Potrzeba aktualizacji dotychczasowego ujęcia koncepcji marketingu mix jest naturalną konsekwencją ewolucji, jaka dokonała się w ostatnich dekadach na świecie. Dynamiczne i jednocześnie bardzo znaczące zmiany zachodzące w otoczeniu technologicznym, a także ich wpływ na środowisko, konsumentów i społeczeństwo ogółem nie mogły zostać zignorowane przez świat biznesu. Znalazły one wyraz w zmianie paradygmatu współczesnego marketingu, koncentracji na holistycznej naturze działań opartych na szerokim ujęciu kompleksowej kompozycji instrumentów marketingowych, obejmującej ludzi, procesy, programy i dokonania.

Koncepcja stworzona przez niezaprzeczalne autorytety, Ph. Kotlera i K.L. Kellera, nie jest zapewne ostateczną propozycją systematyzacji narzędzi marketingu mix. Niezależnie jednak od jej trwałości w praktyce i na kartach publikacji naukowych warto poświęcić jej swoją uwagę i zgłębić możliwości, jakie oferuje tak szerokie podejście do marketingu mix.

Rozważania podjęte w niniejszej książce stanowią wstęp i, autorzy mają nadzieję, inspirację, do dalszych, pogłębionych dociekań na temat nowej koncepcji marketingu mix. Są efektem doświadczeń wielu lat pracy ze studentami, obserwacji współczesnej rzeczywistości społecznej i gospodarczej zarówno z perspektywy naukowców, dydaktyków, jak i współtworzących ją praktyków marketingu i zarządzania.


Szczegóły: Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy, dokonania - Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska

Tytuł: Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy, dokonania
Autor: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025638
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 340
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg


Recenzje: Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy, dokonania - Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska (1)