Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena

Książka

Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena

  • Wydawnictwo: Universitas
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788324239184
  • Ilość stron: 292
  • Format: 15.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 42,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena - Sikora Wojciech

Fenomenolog Roman Ingarden zwrócił uwagę na osobliwy fakt: chociaż istnienie dzieł literackich wydaje się nam naturalne jak powietrze, to zapytani, czym one są, nie potrafimy udzielić trafnej odpowiedzi. Współcześnie w podobnym tonie można zapytać o gry wideo. Czym są i jakie miejsce zajmują w rzeczywistości? Czym różni się gra wideo od dzieła sztuki i tabliczki czekolady? To tylko niektóre z pytań stawianych przez prezentowaną pracę. Zapraszam w podróż po świecie gier wideo w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania o ich istotę oraz miejsce w otaczającym nas świecie.

Wojciech Sikora

„Rozprawa Wojciecha Sikory jest w dużej mierze pionierska na gruncie polskim (…). Posiada ona rozliczne walory poznawcze i jest udaną próbą realizacji odważnego, by nie powiedzieć miejscami karkołomnego, zadania, określonego przez przyjęty projekt badawczy. (…) Autor zaprezentował w swej książce szereg świetnych analiz. Otwierają one interesujące pola badawcze, zachęcają do dalszych poszukiwań, ustalają ważne dla filozoficznej teorii gier wideo fakty”.

Prof. dr hab. Krzysztof Stachewicz


Wojciech Sikora ? doktor filozofii; doktoryzował się w Instytucie Filozofii Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Publikował m.in. w czasopiśmie „Hybris” oraz „Humanistyka i Przyrodoznawstwo”. Centralnym punktem jego zainteresowań badawczych są gry wideo wraz z szeroką gamą związanych z nimi zjawisk.


Szczegóły: Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena - Sikora Wojciech

Tytuł: Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena
Autor: Sikora Wojciech
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324239184
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 292
Format: 15.0x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena - Sikora Wojciech

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: