Google AdWords w praktyce Skuteczna reklama w internecie
Modrzewski Przemysław
Google AdWords w praktyce
Skuteczna reklama w internecie
Modrzewski Przemysław
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 978-83-01-15602-2
- Ilość stron: 374
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Google AdWords w praktyce - Modrzewski Przemysław
Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego ? wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących działań reklamowych w Internecie.
Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.
Szczegóły: Google AdWords w praktyce - Modrzewski Przemysław
Tytuł: Google AdWords w praktyce
Podtytuł: Skuteczna reklama w internecie
Autor: Modrzewski Przemysław
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115602201
ISBN: 978-83-01-15602-2
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 374
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg