Polityka medialna a media elektroniczne

Polityka medialna a media elektroniczne

  • Producent: WAiP
  • Rok produkcji: 2008
  • ISBN: 978-83-608-0733-0
  • Ilość stron: 288
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 45,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Polityka medialna a media elektroniczne - Jakubowicz Karol

Karol Jakubowicz, doktor, medioznawcza, specjalizuje się w zagadnieniach mediów elektronicznych, przewodniczący Rady Międzyrządowej Programu ?Informacja dla Wszystkich? UNESCO, koordynator grupy roboczej międzynarodowego programu naukowego COST A30 ?East of West. Setting a New Eastern and Central European Media Research Agenda?, ekspert Rady Europy, Unii Europejskiej, OBWE i UNESCO do spraw mediów i ich regulacji, był członkiem Rady Niezależnej Komisji ds. Mediów w Kosowie, przewodniczącym Komitetu Zarządzającego do Spraw Mediów i Nowych Usług Komunikacyjnych Rady Europy, dyrektorem Departamentu Strategii i Analiz KRRiT (2004?2006) przewodniczącym Rady Nadzorczej TVP S.A.(1998?2000) autor, współautor i redaktor licznych krajowych i zagranicznych publikacji naukowych poświęconych mediom elektronicznym i komunikacji społecznej.



Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę. Zatem państwo i społeczeństwo powinny móc zapewnić, aby dobrze służyły one ludziom i zapobiegać szkodom, które mogą wyrządzić. W książce ?Polityka medialne a media elektroniczne? Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzinie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom aktualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.


Szczegóły: Polityka medialna a media elektroniczne - Jakubowicz Karol

Tytuł: Polityka medialna a media elektroniczne
Autor: Jakubowicz Karol
Producent: WAiP
Seria: Edukacja medialna
Kod paskowy: 9788360807330
ISBN: 978-83-608-0733-0
Kategoria: Podręczniki
Rok produkcji: 2008
Ilość stron: 288
Oprawa: Miękka


Recenzje: Polityka medialna a media elektroniczne - Jakubowicz Karol

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Jakubowicz Karol (2)