Język reklamy w komunikacji medialnej

Książka

Język reklamy w komunikacji medialnej

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788375560718
  • Ilość stron: 319
  • Format: 16.1x23.2cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Język reklamy w komunikacji medialnej - Smid Wacław

Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji.

Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachecić Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś infor- mować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówio- nego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać okreolone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z bra-- kiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wy- myślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.

W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzgled- nić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno--mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który mówi nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.


Szczegóły: Język reklamy w komunikacji medialnej - Smid Wacław

Tytuł: Język reklamy w komunikacji medialnej
Autor: Smid Wacław
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560718
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 319
Format: 16.1x23.2cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg


Recenzje: Język reklamy w komunikacji medialnej - Smid Wacław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: