Influencer Marketing Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Anna Łaszkiewicz
Influencer Marketing
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Anna Łaszkiewicz
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788383310886
- Ilość stron: 162
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
Szczegóły: Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz
Tytuł: Influencer Marketing
Podtytuł: Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Autor: Anna Łaszkiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod paskowy: 9788383310879
ISBN: 9788383310886
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 162
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Recenzje: Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Anna Łaszkiewicz (9)
- Influencer Marketing (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego) - Miękka
- Wczoraj i dziś NEON. Historia. Szkoła podstawowa. Klasa 7. Podręcznik. Nowa edycja 2023-2025 (Nowa Era) - Broszurowa
- Poznać przeszłość 2. Podręcznik do historii dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy. Nowa podstawa programowa 2022 - Szkoła ponadpodstawowa (Nowa Era) - Broszurowa
- Mars. Antologia polskiej fantastyki (Stalker Books) -
- Marvels of Reading. Essays in Honour of... (Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego) -
- Poznać przeszłość. Klasa 3. Podręcznik. Zakres podstawowy. Edycja 2024 (Nowa Era) - Miękka
- Poznać przeszłość. Klasa 2. Podręcznik. Zakres podstawowy. Edycja 2024 (Nowa Era) - Miękka
- Pakiet: Podręcznik + karty pracy. Poznać przeszłość 2. Zakres podstawowy. Liceum i technikum. Klasa 2. Edycja 2024. (Nowa Era) -
- Pakiet: Podręcznik + karty pracy. Poznać przeszłość 3. Zakres podstawowy. Liceum i technikum. Klasa 3. Edycja 2024. (Nowa Era) -