English for promotion
Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
English for promotion
Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788388840777
- Ilość stron: 168
- Format: 16.4x23.4cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: English for promotion - Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności pubiic relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia: - marka i jej znaczenie dla promocji, - sposoby i metody komunikacji z klientem, - interesariusze i ich wpływ na promocję, - reklama, - różne formy sprzedaży, - promocja międzynarodowa - targi, wystawy itp., - public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych oraz biznesu, - komunikacja promocyjna w internecie, - etyka i odpowiedzialność w promocji.
Szczegóły: English for promotion - Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
Tytuł: English for promotion
Autor: Neymann Monika, Bohdanowicz Janet
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788388840777
Kategoria: Podręczniki
Pomoce szkolne » Język angielski
Przedmiot: Język angielski
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 168
Format: 16.4x23.4cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg