Value Based Management. Koncepcje, narzędzia, przykłady

, ,

Książka

Value Based Management.
Koncepcje, narzędzia, przykłady

, ,

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375610024
  • Ilość stron: 712
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 119,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 119,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Value Based Management. - Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm. Rozważania zostały ujęte w trzech częściach: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa; kluczowe obszary zarządzania wartością; strategie podnoszenia wartości. W części pierwszej autorzy, partnerzy i menedżerowie Deloitte prezentują całościowy system zarządzania wartością, formułują pogląd, iż przedsiębiorstwa potrzebują jasnej strategii, która określa cel wzrostu wartości i jest odpowiednio komunikowana właścicielom, menedżerom i pracownikom. W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH przedstawiają kluczowe obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz analizują czynniki decydujące o wzroście wartości, to jest budowa kapitału i wartości klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.


Szczegóły: Value Based Management. - Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

Tytuł: Value Based Management.
Podtytuł: Koncepcje, narzędzia, przykłady
Autor: Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610024
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 712
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.18 kg


Recenzje: Value Based Management. - Andrzej Szablewski, Krzysztof Pniewski, Bohdan Bartoszewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: