Wizerunek równoległy Nowa szansa promocji firmy i marki
Budzyński Wojciech
Wizerunek równoległy
Nowa szansa promocji firmy i marki
Budzyński Wojciech
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788375610208
- Ilość stron: 216
- Format: 16.4x23.4cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Wizerunek równoległy - Budzyński Wojciech
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego.
Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii.
Z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.
Szczegóły: Wizerunek równoległy - Budzyński Wojciech
Tytuł: Wizerunek równoległy
Podtytuł: Nowa szansa promocji firmy i marki
Autor: Budzyński Wojciech
Wydawnictwo: Poltext
Seria: WARSZTATY MENEDŻERSKIE
ISBN: 9788375610208
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 216
Format: 16.4x23.4cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Recenzje: Wizerunek równoległy - Budzyński Wojciech
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Budzyński Wojciech (18)
- Negocjowanie i zawieranie umów handlowych (Poltext) - Miękka
- Eksport w przedsiębiorstwie (Poltext) - Miękka
- Niebezpieczne związki Donalda Tuska (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Rozprawa o zabijaniu i zmartwychwstaniu (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Niepokonani. Historia, która nie może się dobrze skończyć (Wojciech Sumliński Reporter) - etui kartonowe
- Powrót do Jedwabnego (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Zapis zarazy (Wojciech Sumliński Reporter) - miękka
- Powrót do Jedwabnego 2 (Wojciech Sumliński Reporter) - miękka
- Pakiet Mistyfikacja. Kłamstwa nigdy nie są niewinne: Zapis Zarazy, Powrót do Jedwabnego, Powrót do Jedwabnego 2 (Wojciech Sumliński Reporter) - miękka
- Pakiet Powrót do Jedwabnego. Końcowe Odliczanie (Reporter Wojciech Sumliński) - miękka
- Powrót do Jedwabnego. To tylko Polin. Tom 3 (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Zapis zarazy 2. To tylko eksperyment (Wojciech Sumliński Reporter) - broszurowa
- Pierwszy rok wojny. Zmierzch świata, jaki znamy (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Strefa zgniotu Zapowiedź globalnego chaosu (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Pakiet Punkt zwrotny Zapis zarazy / Zapis zarazy 2 / Nie nasza wojna / Strefa zwrotu (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Zakazana prawda (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Aneks Niebezpieczne związki III RP (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka
- Koniec Polski? Ile zostało nam czasu? (Wojciech Sumliński Reporter) - Miękka